kampány

Az ünnepek közeledtével az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum, valamint a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a minőségi sertéshús fogyasztását népszerűsíti. A „Mi lesz az ünnepi vacsora?” szlogen és az „Egy kiváló minőségű sertéshús minden ízében különleges” jelmondattal indított kampány célja a sertéshúsból előállított termékek vásárlásának ösztönzése.

Kampányt indít a baromfi és a tojás fogyasztásának ösztönzése érdekében az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Baromfi Termék Tanács (BTT).

Nagy István agrárminiszter a kampányt beharangozó hétfői budapesti sajtótájékoztatón elmondta, hogy a hazai hústermelés több mint felét a baromfiágazat adja, közel 2600 baromfitartó gazdaság állítja elő a friss, egészséges baromfihúst és tojást.